"Nem vagyok terapeuta, nem hordok fehér köpenyt és sosem vagyok fáradt... A világ egyik legszebb és legnehezebb szakmáját űzöm és rajtam kívül szintes senki sem érti, hogy mire gondolok amikor azt mondom: KONDUKTOR. A fekvő megelőzi a csoportost és nem örülök, ha az emberek azt hiszik, gyógytornász vagyok. Büszkén gondolok a 156-os buszra, a jól sikerült zárókra és a remek intézeti konyhára. Szeretem a priccset, a pálcát, a fokosszéket és a kislovaglót. Itt dolgozom Buda szívében, a komplexitásba mi vagyunk a császárok; és igenis nálunk dolgoznak a világ legszebb női! Pető Intézet, én így szeretlek!"

A 2011-es évben, a Pető Intézet Főiskoláján végzett konduktorok hitvallása 1 percben! :) 

Címkék: Videók Dr. Pető András Pető Intézet

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokkaljatszom.blog.hu/api/trackback/id/tr665022638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playing with Angels 2013.01.17. 14:36:52

Nagyon köszönöm a készítők nevében is! :)
süti beállítások módosítása